Saturday, February 9, 2013

Saya ada ! Korang ada??

BFF ! Korang tau pe maksud BFF ?? B---->BEST , F---->FRIEND AND F---->FOREVER ! Disini saya ingin mengumumkan bahawasanya saya mempunyai beberapa BFF yg sangat2 saya sayangi and sentiasa ada bila saya memerlukan sorang kawan.

Salah sorang dari mereka yang berada tempat paling atas adalah NURUL HIDAYAH BINTI BABA ! Hohoho saya ingat nama full dia,power tak saya?? hahaha. Today,saya pergi Bukit Bintang dengan dayah. Shopping Time ! :D

Saya beli baju,dia beli baju. Dia beli tudung,saya tak beli tudung. Saya beli 3 blouse,dia beli 1 blouse. Dia beli baju budak 1tahun,saya tak beli 1 pun. Saya beli baju couple,dia tak beli. Hohohoho. Kesimpulannya,saya and dayah sama2 membeli hak3.

Banyak kami bercerita sambil merayau2 di TIMES SQUARE and Sungei Wang. Sebelum ni,semua pahit manis kehidupan kami hanya kami share semasa chatting di fb. Maklumlah,dia sibuk study,saya pun sibuk study. Dia belajar di semenanjung,saya belajar di sabah. Jarak sangat2 memisahkan kami huhuhu. TAPI !!! Hari nie jarak da mendekatkan kami semula hehehehe. Puas hati nie dapat share semua cerita dengan dia.

Tapi Tapi Tapi hmmmmmm. Tak lama lagi jarak memisahkan kami semula. Saya kena kembali study di sabah. So,4bulan kami terpaksa jauh. Tak pe,tak pe. Tunggu aku ye dayah ! hihihihi ;). Jaga diri ko baik2 kat sini. Ada masalah bagitau aku,aku pasti ada untuk ko my bestie :D.


NURUL HIDAYAH BINTI BABA . THIS IS MY BFF ! I LOVE HER SOO MUCH :D

No comments:

Post a Comment