Thursday, February 14, 2013

Gaya Terkini :D

Hai2 semua...

Korang yang pernah baca post saya sebelum ni mesti tahu kan yang saya membantu mak saya mengedar collagen gred AAAA yang READY MAKE punya. Tapi sekarang,kitaorang ada buat pembaharuan pasal bisnes kitaorang ni.

Bagi siapa2 yang mahu collagen ni dihantar post ke rumah mereka. Kami hanya boleh menghantar collagen kering dalam plastik yang korang kena merebusnya sendiri. Senang je pun caranya. Nanti saya akan post sekali kertas yang tertulis cara membuatnya and khasiat2nya.



Nie la collagen yang belum direbus and belum jadi cecair. Mudah disediakan menjadi cecair and banyak hasil cecair yang boleh didapati selepas merebuskannya :)

Bagi yang hendak datang ambil sendiri collagen ni (saudara mara,kawan2 terdekat,jiran2). Kami boleh menyediakan yang ready make(sudah siap menjadi cecair untuk dibancuh dlm minuman) dan boleh juga collagen kering. Terpulang anda :)



Ni pula collagen yang ready make oleh mak saya menjadi cecair :). Boleh terus digunakan didalam minuman.

Oklah korang semua,saya out dulu ye. Bye2. Don't worry be happy ! Keep smile :D

No comments:

Post a Comment