Saturday, February 11, 2012

Kesungguhan melakukan assignment bio !

Masuk semester 2 nie..mula la assignment yg baru...topic yg baru...TETAPI ! Cikgu nya x baru huhu.. xtukar2 pn cikgu bio :( Nampak xkesedihan yg terpancar dimuka saya nie? So xyah la saya bgtau sama ada saya happy or sad coz cikgu x bertukar hee.

Sebentar td pukul 8 malam praktikum saya kena berkumpul di astaka untuk menyiap2kan prop2 untuk assignment bio yg kena hantar minggu depan. Assignment nya membuat video. Praktikum saya dapat topic INHIBITOR. Tau ke pe tu Inhibitor? Kalau xtau g cari jawapan kt dalam kamus oxford ye hak3.

Saya diamanahkan membawa sekali handycam saya. Kononnya2nya nk rakam la sebagai bukti yg kami berkerjasama membuat assignment bio nie. Maklum lah,cikgu kami sgt3 lah cerewet ish. Tp sygnya tape recorder die tiba2 wt hal. SEWEL tbe2 je hm. Xdpt la rakam,so saya hanya snap pic je mengguna kan handycam saya tp xbpe clear la. Nasib baik ad kamera digital FBI(faizal). HEHEHE. NK tengok x pic2 tu?? hek9






Hehe budak2 perempuan praktikum saya bersemangat je wt assignment haha. Nmpak x dak perempuan baju hijau tu. Die la jd mak lawak untuk saya hak3 my bestie at KMNS :). msti die suka saya ckp die mak lawak hak3.






Budak2 laky praktikum aku. Tinggal 5 org je dlm kelas haha. Vicky,Yan,Fhaliq(ketua),kamal and faizal.






NO TENCION2...WE ALWAYS HAPPY ! :)

Walau macam mana pun..saya akan pastikan rakaman video nie jd wt ecok hehe. Lepas nie nk masukkan tape recorder baru dlm handycam. Myb tape recorder yg td tu ad problem ckit ish3. Hope2 assigment kteorg ciap ecok hee. AMIN! Eh baru sedar pic saya x byk dlm kamera saya tp ada kt kamera faizal haha. Nk pic saya!!!!!! Nie la nasib kamera woman. Kerja tangkap pic org je. Pic sendiri xtertangkap huhu :)

No comments:

Post a Comment