Saturday, September 4, 2010

BERBUKA PUASA BERSAMA KAWAN2 HEHE

Hari khamis lepas...aku,naz(zarif),zulai,sri and zahra keluar makan bebuka puasa bersama2 di kfc kg pandan...aku,zulai and sri bertolak bersama2 dr bus stop umah kteorg pukul 5.45 ptg and sampai kt kfc tepat pukul 6.05 ptg...kteorg yg sampai dulu taw...zahra x sampai lg sebab die kena tunggu mak die balik umah hehe..yg si naz plak bole pulak g cyber cafe dulu hahaha pelik2...dh la g cc dulu pastu bila ajak masuk dlm kfc die malu2 plak ngan kawan2 girl aku yg lain hak3 pe kes hehe...

Hehe sementara menunggu pukul 7.00...kteorg just duduk kt dlm kfc tu and then sembang2...hahaha sembang la sgt hehe wt hal masing2 ad la hak3...zulai,aku.sri and naz mengadap ncet masing2 je...naz lg la dgn sifat pemalu die tu...x berckp langsung ngan kawan2 aku taw....bile masuk pukul 7.00 sri n zahra g kaunter untuk order makanan while yg lain just suruh dorg belikan makanan kteorg hak3...we had a great time...tanz sri,zulai,zahra and naz coz berbuka bersama2 ngan aku...happy dpt kuar ngan korg hehe...bye2

No comments:

Post a Comment