Sunday, August 1, 2010

HARI KARNIVAL SMKDL 2010






SABTU,31 JULAI 2010,SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN DATOK LOKMAN,JAM 7.30 PAGI-12.30 TENGAH HARI...telah diadakan HARI KARNIVAL besar2an di mana tidak hanya students lokmanian can come...people from outside also invited to join this karnival...event yg dijalankan ialah merentas desa,jualan2 di gerai2 and games.

Aku menjalankan tugas sebagai penjual di GERAI AL-HIDAYAH JUNIOR&SENIOR...di gerai ini kami menjual nasi lemak biasa,nasi lemak special,air berkarbonat,ais krim 1 malaysia,samosa,popia otak2,popia sata,keropok lekor nipis,dadih and kerepek...terdapat beberapa kawan aku yang bersama2 menjaga gerai persatuan agama islam kami ni iaitu HIDAYAH,ZULAI,SATRIA,EMA and SRI...tidak terlupa abang AMRAN n his friend(don't know name hehe) and USTAZAH SIROJUL HIDAYAH <3...Jualan2 kami semua nya laku tp xtau la untung ke x sebab penat dgn proses melelong je hak3..tp aku tabik la dgn HIDAYAH,USTAZAH,ZULAI n SATRIA...dorang setia berada di gerai sampai waktu balik hehe...aku tetap ngan hobby aku la..merayap2 tp kejap2 je la hehe.

Hahaha...selain menjaga kedai..aku ada part time taw...nelarika diri dr seseorang...nk tergelak aku bila teringat aku asyik melarikan diri je bila ternampak die hak3...cian kt die x dpt jumpa akak die nie hehe...aku dh macam perompak takut melihat polis je hak3...xpe ea adik..nie last akak wt adik cm nie...nanti akak dh x lari2 dr adik dh ea...hehe

No comments:

Post a Comment