Saturday, July 10, 2010

HARI BERTEMU PELANGGAN SMKDL


Pada 9 Julai 2010 iaitu hari Jumaat..sekolah aku telah mengadakan hari bertemu pelanggan..pada hari ini ibu bapa dijemput datang ke sekolah berjumpa guru kelas untuk mengambil report kad pelajar dan mengetahui prestasi serta kelakuan pelajar...

Tetapi aturcara pada tahun ini ia agak berbeza pada tahun yg lepas..tahun ini ibu bapa form 3 and form 5 diberi taklimat beramai2 oleh pengetua sekolah tentang prestasi keseluruhan pelajar..Ibu bapa form 3 wajib datang mendengar taklimat pada pukul 8.00 pagi-9.00 pagi dan ibu bapa form 5 pula pada pukul 9.30 pagi-10.30 pagi..

Mak aku menghadiri taklimat itu bersama dengan Mak cik Rohana iaitu mak budak sekolah aku yg bernama Hakim...Tapi kereta berasingan la hehe...Selepas mendengar taklimat mak aku dan mak hakim berpisah kerana tempat kelas aku n hakim berbeza..

Bila tiba giliran mak aku berjumpa dengan guru kelas aku iaitu Madam Lau..Madam Lau menunjukkan prestasi aku pada ujian yg lepas..Madam Lau bagi tahu yg prestasi aku meningkat dan kelakuan aku pn baik serta xd masalah..Aku pun apa lagi tersenyum lebar n mengangguk2kn kepala aku hahahaha...Tp Madam Lau n mak aku gelakkan aku apabila Madam Lau keluar kan topic "cermin"...Madam Lau kata aku suka sangat tengok cermin setiap masa,depan aku sentiasa ada cermin and waktu exam pn sempat lg tengok cermin hahahaha...Pastu mak aq pn x menafikan sebab mak aku kata kt rumah pn aku sentiasa tengok cermin hehe...Kesimpulannya,Cermin menjadi topik perbualan tentang aku n bukannya prestasi hahahaha

No comments:

Post a Comment